Tekst łatwy do czytania (ETR)
Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną, w skrócie COnDiR.
Główna siedziba ConDiR mieści się w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 44
Czym zajmuje się COnDiR?
COnDiR wykonuje różne zadania:
-
zapewnia obsługę ekonomiczno-administracyjną i organizacyjną Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Puszkina 2 oraz Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 i 2 z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kazimierza Wielkiego 42 A i 42 B.
-
sprawuje opiekę nad mieszkaniami dla usamodzielnionych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i młodocianej matki z dzieckiem,
-
zajmuje się prowadzeniem Klubu Integracji Międzypokoleniowej, w tym: Kluby Seniora, Klubu Wsparcia Dziecka, Placówki Wsparcia Dziennego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Puszkina 1.
- napisać pismo i wysłać je na adres: Centrum Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Kazimierza Wielkiego 44 66-400 Gorzów Wielkopolski
- przynieść pismo do sekretariatu ConDiR. Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pismo i inne dokumenty. Sekretariat znajduje się w siedzibie ConDiR przy ul. Kazimierza Wielkiego 44 w Gorzowie Wielkopolskim(parter).
-
napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- wysłać faks na numer 957231458
- zadzwonić pod numer 957201642 lub 957201646
- przyjść do ConDiR i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy ConDiR. ConDiR czynny jest od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
- brak możliwości skorzystania z z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego ma miejscu lub online.
Gorzów Wielkopolski: piątek,30 czerwca 2021r.